Monday, December 07, 2009

kisah hari sabtu~











emm..arie sbtu aritu aku telah meng'hang out'kan diri aku ngan kawan2 lame aku..ATEEN & ASNA..hehe~ best laa jgk..aku ngan asna kena laa twun AS aka Aloq Staq sbb ateen kate die tataw nk twun ESPI ngan sape..hoho~ xpe lah..so...kitOwg due pOwn twun la AS...
dlam pkul 12 lbey cmtu ktOwg berdua pOwn berjumpa laa ngan si ateen yg semakin kwOs aku tgk kat mcD CP.. tmpat biasa ktOwg lepak..haha..asna aku tgk okey jer..still maintain..kui3~ =p

target utama nk g carik baju.. sbb asna nk crik bju..pusing2 pnye pusing kat CP..xda pOwn yg bekenan di atie..n den ktowg pergi laa menjelajah PACIFIC pulak ngan harapan dpt laa bju yg dicari...haha~ poyo jer ayat.. tpi..last2 aku n ateen yg dpt bju..asna jgk yg x dpt2 bju...hua3~

hehe..biasa laa ateen dgn pinknye..agk cumey baju yg dibeli..i like..but not suitable 4 me kOt..kua3~ i juz beli t~shirt hitam...sbb corak die mnarik...(act,sbb corak die pink kot)hehe..so..tnpa membuang mase i rembat je la...x mahal sgt..so...beli je laa...ape lagi kan...haha:D tpi..kesian kat cik asna..die ada bekenan satu bju 2...i pown ske..cantek~ :) tapi...sygnye xda saiz...huu~melepas laa asna..hehehehe...last2 die yg x dpt bju..;p
n den stelah penat bershOpping...ktowg pOwn twun laa ke mcD tok berehat..jumpe pulak ngan Una..dzuha n iffah...gile meriah mcD yg xbpe nk meriah 2 ada ktOwg..haha! biasa laa..dh lme x jmpe..mcm2 cite kua..hahaha...gelak2 je..stu mcD pandang...tpi ktOwg wat mke seposen jer..hua3~ xmalu sungguh..haha;p

klu dh jmpe..xlengkap asenye kalau x snap 2 3 pix kan..hehe...so...gmbo2 kat ats 2 laa yg mmpu kami sume snap guna fOn pink ateen 2..hehehe~ :))

No comments:

Post a Comment