Tuesday, December 01, 2009

setelah lame tidak menulis blog..~

yeah..hari nie aku telah berjaya mengubah penampilan blog ku..haha..wlupun xla cntek pown..kui3~ as usual..pink menjadi tema..haha :D act..aku nie bkn la pinky pown..tpi tah..besa la kan..dh name pon pompuan..normal la 2 kan..hehehehe ;p

ermm..btw..dh lme asenye x tulis blog kan..actually,i bz lah..jage anak..hahaha..xlah,byk keja sbnrnye..hee~ ;p
yela..sebelum raye haji aritu aku pegi PAHANG..semnggu jgk laa kat sane..pegi umah mak angkat aku..agk best la di sane..walupun x pegi mane2..hoho..sbb ade saudara mereka meninggal dunia di sane..huhu..Al~Fatihah buat allayarhamah..ermm..so..keje berulang alik la ke rumah arwah setiap hari..fuh..x pnh aku duduk kat umah org meninggal sehari suntuk..tu kire cm pengalaman pertama aku la kan...agk menarik jga..hee...:)

yg paling best..bile balik dpt la buah tgn cket.. rambutan n lomang..wawawawa..maklum la blik ke rumah di mlm raye..kire mcm DENDANG PERANTAU la jgk kan bak kata allayarham P.RAMLEE..hua3~;p hehe..anyway,thanx mak..lomang 2 sedap bangat..taun depan kasi lagi ea..hua3~ (x malu btol..)

haha..pastu dh raye lak..so cam ssh cket nk on9..blik kampung lagi..ape lagi..so..bwu nie je la dpt luangkan mase nk mencantekkan dan memeriahkan blog aku ineh..haha..

okay lah..nnti2 i tulis lagi ea..tgn sudah lenguh dari tdi asek mengedit blog ineh saje..mau berehat sebentar bersama bantal..hahahaha:D daaa~

No comments:

Post a Comment