Monday, March 29, 2010

dh lme tak ber'blog'..busy..huhu..




emm..emm...udah lame asenye x update ineh blOg...aiyaa...soo busy rite nOw lah...


hurmm...kali nie nk cite per yg dh jdik spanjang ketiadaanku di arena blog nie...hehe:)

mcm2 oooo benda berlaku...yg paling aku ingat dua minggu lepas asenye...aku kena saman kOt...adui..bengang je ase...huhu..nk taw sbb per??sbb x lekat sticker kat barang2 letrik kesayangan aku..hahaha(padan muka kau wawa)...mane x nye...dh bli sticker 2 tpi wat pameran jer dlm laci...tibe2 diOwg wat spotcheck..durh...mmg naya laa...huhuhu...dh laa kena 10hengget...mlayang gitu jer laa duet akuh....huk3~ nk tgk ktas saman?? 2 kat atas 2..hehe~ nway thanx 2 sumone yg telah berjasa menemani aku g byar saman2 2...huhuhu...klu x,alamat lambat laa aku dpt brg2 aku blik..haaa...antara brg2nye:charger laptop n fon(mmg xley idop xda benda2 ineh.,..huhu..stu agy die amek akunye kettle...adoi...mmg terbaekkklah....huhuhu~
xpelah...tinggal kan kesah etu...pastu...yg pling best laa aku dh dpt duet PTPTN...hehehe:)
tpi....xlaa gumbira sgt pOwn...duet pinjam laa katekan...hutang2~huuuu....emmm...at least dpt jugak laa aku mrasa ade duet sniri sket kan...walupun pinjaman je...okey laa 2 kan wawa...hehehehe:D
emmm....tpi ader gak cite x bes...si mucuk muncit aku plak dh exciden kena langgar keta...aiyaaa....isau benar diriku...tpi..seb baek laa x trOk sgt wlupun patah jugak laaa die...hehe...tpi xpe...aku taw die sgt3 strOng...hua3~ =p get well soon naaa...:))
okey...yg latest lately byak gile test...adoi...ngan dh nk dkat ngan FINAL nye...aiyok...mcm2~ huhu...xpe2...wawa strOng...u can do it...chaiyok2~~ :)) dOakan kejayaan wawa yeah kawan2...:))

No comments:

Post a Comment