Saturday, December 04, 2010

KEPENATAN ineh....haihh~

salam....betemu lagi utk pOst yg terbaru..^^

knape ek tajuk pOst neh ceni??meh nak cite...huhu...arinie tanggal 4 Disember 2010...maknenye....arini ari kawen spupu ke dua pupu aku...camtu lah...haha...(xtaw pangkat tibe2~)...nk dijadikan citenye umah dye sgt dekat ngan umah aku...jalan kaki pOwn x pnt...pnt lagi jaLan kaki na g klas...weeee~

disebabkan kedekatan itulah ramai saudara mara bertandang ke rumah ku yg KURENG BESAQ nieh....huhu~ mmg x menang tgn lah melayan...sebeLum 2...time pagi2 dh pnat giler dh...wat lauk pengantin...tibe2 ibu aku balek pasau dye kata mak njang a.k.a. mak pengantin sOh mak long aku msak lauk pengantin.....what?????hmm....tpi xpe...new experience...best jugak tolong wuat udang yg cucuk2 2...smpai habeh mengelupas tgn aku...wuhuhuhu...huduh dh jari2 ku yg Lembut neh...dh kasau mcm dawai dh aku tgOk...huk3~ =(

Lepas2 mengemas engat nk trOs p umah m.njang makan knuri...tpi....sedara mara plak dh awai sangat mai...adOi...~xpe2...nk wuat cena...Layan2....bukan senang diOwang na dtg an...ktOwg pn menjamu Lah diOwg ngan mee gOreng...ngan air oren n teh o'...hehe~ Laju jer diOwg makan...x sia2 berhempas pulas...=)

ramai laa yg dtg...brape bungkus mee tah...sume habes digOreng n yg penting SOLD OUT...wow!~ betapa ramainye mereka kan...hehe~ kitOwg x berenti2 bekerja until last trip petang dtg...fuhh~ penat gile...badan aku dah start sakit2...aku pOwn dh start nk marah2 org...(aku mmg x ley tensen2 nie...suke nk marah..huhu)

tetibe....eLok aku nk beribadah a.k.a. nk sOlat maghrib tibe2 aku aku bagi brita BAEKKKKK PUNYE~ ada org nk mai tidoq umah malam nie....pedia????aiyow~ aku bru jer suda mengemas...uhuhu...xpelah...nk wat cena...tetamu is tetamu...kite kena tima ngan atie yg gmbira...(wlupun pnt di dalam...huhu)... hmm...mcm nk pengsan dh ase...haihhh~ tpi xpe...kan org kate....rumah yg ramai org dtg 2 rezkinye murah...amin....amin....=)

okeylah....dh penat sgt neh..till da next pOst....daaa~ salam...:)

No comments:

Post a Comment