Sunday, May 01, 2011

cuti datang lagi.... **part 1**

akhirnya...tanggal 30 April maka berakhirlah kesah hidup aku sbgai pelajar part 3 bgi kos DIPLOMA SAINS UiTM ARAU...haha! (bapak skema ayat...heee) setelah 4 bulan berhempas pulas (hempas pulas sgt ke??mcm maen jer byak..huhuhu) xpe lah...pape pown...byk peristiwa pahit manis masam masin dan macam2 lagi lah sepanjang aku dok kat uitm 2 selama 4 bulan nie..(sampai blOg pn bersawang kan...hmmm) okey lah..lupakan yg pahit...keyta ingat yg sweeet2 saje...heee~ jOm..! check this out...~

BULAN 1 : 
bulan satu ade ape yea???hmmm...haaa...my besday...wee~ ape yg menarek?ade ke?? yaa...my beloved fwen bagi mcm2 hadiah..antaranya: 
♥.. LILY..dye bagi MUG ada smiley2..hehe..i wat tempat letak gula2...bru laa sweet...sentiasa atas meja...
.. KAK AQISH...dye bagi frame gmbaq yg letak gmbaq atas krusi...cena ek nk ckp??hehe...cmtu lah...tpi yg pling sweet dye buboh gmbaq kami berdua time part 1..pegang tOtOi..heee...totoi 2 sape??totoi 2 kura-kura saya...comey bangat cm tuan dia haihhh..haha.. 
♥.. CEK TIMAH a.k.a. SAHABAT BAEK saya bagi saya bantai tecik....BABY BUGS...weee..comey...ari2 wat pluk time tidoq..hehe!
♥.. KHALY2 pown bagi saya bear2 dye letak dalam balang...cute giler...sya bagi bear 2 pakai ear ring yg saya beli ngan khaly2...haha..nmpk lagi cute deh..haha
 ♥.. AYONG.. yg nie paling SWEEEEEEEET....:) ayOng pos bear super duper cute kaler PINK pegang belon PURPLE..sgt3 shuke!!! lurve u ayong....!! dari JOHOR kot hadiah 2...terharu2....;)

okey..cite bulan 1 habes di citu..hehe...anyway...thanx a lot my dear FRENS...sarang hae yo...^_^v

Bulan 2 :
emmm...pikir pnya pikir...bulan 2 sbnqnya.....xde pape yg menarek kot..huhu! if i'm not mistaken laa... hidup cam besa..lalala~ ari2 pi klas (kecuali cuti UMUM)hee...etu saje kowt..heee~ (bosan lah bulan neh) :P

*****end of part 1*****

No comments:

Post a Comment